Meleklp Dogum yapalı 45 gün oldu 2 hafta önce bi agri basladi beni yürütmüyo geçmedi boyle kalmaktan endiseleniyorum kimisi sezeryan iğnesinin yan etkisi diyor 😔😔😔
Morfrenk Meleklp 10 ay oldu hala geçmedi ama baya azaldı kuşum, öyle kalmaz inşallah merak etme ilk zamanlar bende kötüydüm
Berenikom Meleklp Çok normal benimde aylarca ağridi. Şimdi bebeğim 1.5yasinda ve ağrı bitti denecek kadar az arada bı ağrıyor hafif
havaciannee Meleklp bu tamamen anestezi doktorunun yeteneğiyle alakalı tek seferde doğru girişi yaparsa iğneyle hiç sıkıntınız olmazdı 3 ay önce spinal oldum hiç ağrım yok
Vfa34 Meleklp ayni durumdayim bebeğim 60 günlük oldu hala egilip dogrulamiyorum benimde mr temiz çıktı ne yapilir bilemiyorum cok zorlaniyorum ne zaman geçer acaba herkes igneden diyor
Meleklp Vfa34 benimde annem bakıyordu bebeğime emzirp veriyorum yürüdükçe belime kalcama batıyor inşallah geçer tez zamanda kurtuluruz