Adakusum_ Merhaba güzel anneler 🌸 takibimizi yapan doktorumuz malesef şehir dışına taşınıyor. Avrupa yakasında tavsiye edebiliceğiniz iyi bir çocuk doktoru varmı? Beylikdüzü civarında olursa çok daha güzel olur 🥰
Omom Adakusum_ Beylikdüzü medilife hastanesinde miktat bey var ondan herkes memnun genel olarak. Ama hastane çok yoğun çok kalabalık. Ben de özel muayenehaneye götürüyorum çok memnunum ancak SGK vs geçmiyor. Özel sağlık sigortanız varsa geçiyor.
Adakusum_ Omom eğer test falan yaptırmanız gerektiğinde özel muayenehane yeterli oluyor mu? Birde doktorun nöbete kaldığı günler oluyor mu? Özel muayenesi olan doktorlar buldum ama özel muayene kapsamlı olur mu tereddütte kaldım
Adakusum_ mom1626 daha çok yeni anneyim ve hiç tecrübem yok. Herşeyi anlatan açıklayıcı bir doktor mudur acaba?
mom1626 Adakusum_ 2 gün sonra kızım 14 aylık olacak, doğduğundan beri doktorumuz, hiç değiştirme ihtiyacı hissetmedim öyle diyim. Telefonunu veriyor, mesajlara cevap veriyor. Tam bir halk doktoru. Açıklayıcı ve anlaşılır konuşuyor. Ben çok memnunum 🌸
Omom Adakusum_ orası bir klinik. Test vs her şey yapılıyor. Ama orada yaptırmak istemezseniz dışarıda da yaptırıp doktora gösterebiliyorsunuz. Doktor nöbete kalmıyor ama gece geç saatte acil bir durum olduğunda vs telefonla ulaşabiliyorsunuz. Ben çok memnunum doktorumdan. Aklıma takılan Herhangi bir şeyde whatsapp üzerinden mesaj attığımda da ulaşabiliyorum
Adakusum_ Gizembickici doğumumu reyapta yapmıstım. Hatta bebeğime ilk refika hanım baktı doğum katında. Kontrole gittiğimizde orda yoktu izne ayrılmıstı bizde orda baska doktora muayene olduk. Fakat yeni doğum yapmama rağmen hicbir tecrübem yok ve bilgilendirme acıklama yapmıyor. Direk tahliller testler istiyordu bizde memnun kalmadık. Acaba refika hanım ilgilimi? Ay ay bilgilendirmeler yapıp yardımcı oluyor mu?
Gizembickici Adakusum_ benimde dogumum orda oldu ilk kontrolden sonra hep refika hanim baktı. Oyle durduk yere tahlil falan isteyen bir kadin değil. Hatta cogu zaman gereksizse bekletmeye çalışıyor tahlilleri. Yani bence gayet bilgilendirici konuşuyor. Bir de ben gitmeden once mutlaka aklima gelen sorcaklarimi not alirim oyle giderim. Her sorduguma da cevap verir. Cok cana yakin bir kadın. Ben cok memnunum kendisinden 😊