Herkese selam normalde 26 günde bir adet olan biriyim bu ay adetim gecikti kullandığım uygulamaya göre şu an altı gün geciktiğini söylüyor ama o gecikmeyi 29. günden aldı uygulamaya göre altı gün bana göre dokuz gün gecikmem var bugün hamilelik testi yaptım testi negatif çıktı pozitif olan çizgi belirmedi bile bembeyazdı hiçbir şey yoktu zaten üzerimde hiçbir hamilelik belirtisi falanda yok daha önceden de emzirdiğim için bu şekilde adet gecikmem olmuştu üç ay önce ama hiç bu kadar Olmamıştı sizce tekrardan test yaptırmalı mıyım hamile miyim değil miyim bugünkü teste göre değilim Üzerimde hiçbir hamilelik belirtisi de yok günümde baya geçti sanki hamile olsaydım teste çıkardı gibi geliyor😬