Bubenimoykum yüzündeki sarılığın geçmesi biraz sürüyor, hemen atılmıyor vücuttan. 15 günlükken bebemin de değeri 9 civarıydı. Doktor sarılık derdimiz bitti artık gözünüz aydın demişti. 🙌🏻 İçinizi ferah tutun emzirmeye devam edin, panikle mama işine hiç girmeyin size tavsiyem 😇 sarılık mamasız da gayet atlatılabiliyor, biz anne sütüyle atlattık 😇