KA16 38 i geçerse ve düşürmenize rağmen kısa süre sonra tekrar yükselirse acile götürmeniz iyi olur. Benim kızım geçen hafta ateşlendi 38 i geçmesine rağmen ilk akşam götürmedim, diş diye düşündüm, sonraki akşam hala ateşi yüksek olunca acile götürdüm, boğazında ve bağırsaklarında enfeksiyon varmış, ilaç veriyorum şimdi