EMKSME İki aylık bebeğim var ilk başta Aptamil denedik sonra bebelac şimdi de hipp kullanıyoruz. Bir yandan da emziriyorum. Size sorum şu bebek sanki doymuyor gibi hissediyorum siz günde kaç kere kaç cc veriyorsunuz mamayı
Su1 EMKSME çok şükür ama kızım zayıf doğdu midesi küçük şuan çok verişte reflü yapmak istemedim oda öyle alıştı