ilknurcelik ben doğduğu günden beridir kullanmama rağmen bebeğim reflü oldu. Aptamil ar kullandım işe yaramadı. Gaviscon kullandım yaramadı. Sık sık az az emzir ve her emzirme sonrası gaz çıkart ve bebeğin gazı çıktıktan 10dk sonra kafası 30derece dik açı olacak şekilde yatır. En azından reflüsünün ilerlemesini önlersin.