Kızlar kilolu hamile kaldım 7-8 kilo almıştım sezeryandan bir hafta içinde tam hamile kaldığım kiloya geldim. Fakat bütün ödemler duruyor ayaklarım hala balon gibi çok ödemliyim. Alakası var mı bilmiyorum ama hastanede bir gün kanamam oldu sonra bir hafta çok az bir kaç damla damla kanama gördüm bitti. Sütüm de cok azdı hala az şimdilik yavaş yavaş çocuğa yetmeye başladı. Ödem attırıcı maydonoz suyu falan içsem çocuğa etkisi geçer mi çocuğu da ishal yapar mıyım acaba bugün 24 gün oldu doğum yapalı ne tavsiye edersiniz ne kullanabilirim