Merhabalar sevgili anneler🌸bugün tam iki aylık olduk bir haftadır memeyle kavga ediyoruz zaten silikon uçla tek memeden emzirip diğerinden mochiyle sağdığım sütü biberonla veriyordum bu şekilde kilo kaybımızı önlemiştik. Bir buçuk aydır falan bu şekilde yapıyorum. Silikon uçtan nasıl vazgeçicez diye düşünüp araştırırken bu hafta memede sürekli huysuzlanıp ağladı ve sadece biberonla emmek istiyor. Atak haftası yüzünden falan mı yapıyor acaba dedim biraz araştırdım 8.hafta ikinci büyüme atağıymış geçici olabilirmiş ama bu süreçte sağıp sadece biberonla verirsem ya memeyi tamamen bırakırsa😞diğer memeyi ondan daha yavaş geldiği için bırakmıştı. Şimdi uykuluyken memeye koymaya çalışıyorum ayılana kadar falan emiyor ama tamamen biberonu kesemiyorum çünkü çok ağlıyor😣enjektörle, mochi pompanın küçük kadehiyle Ve başka biberonla vermeyi denedim hepsinde ağlıyor dayanması çok zor. Gözümün içine bakıyor Sütüm var ama veremiyorum çok canım yanıyor sinirlerim çok bozuk😢Sütüm olmasa mamayla biberonla beslerim ilk günler öyle yaptım ama varken böyle olması sinirime dokunuyor. Zaten emzirmek çok teferruatlı, Kayınvalidem sürekli biz böyle değildik hemen Heryerde çıkarıp dayardık. Sen böyle bi yere gidemezsin hiç biyerde rahat emziremezsin falan diyor İyice sinirlerimi bozuyor. sanki ben böyle istiyorum Sürekli pompayı yıka silikon ucu biberonu her emzirme öncesi dezenfekte et uğraşan benim ama şikayetçi değildim , hastanede ilk gün biberonu hemen verdiler çocuğuma sezaryenliydim bişey diyemedim, enjektörle memeye geri alıştırana kadar sütü indirene kadar çok zahmet çektim ama o zaman kararlıydım şimdi çok zorda hissediyorum bunca zaman meme reddi olmadı şimdi niye oldu anlamaya çalışıyorum. Bide yarın aşı olucaz Aç bırak mecburen emer diyorlar yavrumun zaten canı acıycak bide ben nasıl üzeyim. Ne yapmam gerek inanın bilmiyorum ben sadece bebeğimi emzirmek istiyorum. Uzun oldu ama biraz dertleşmek istedim çünkü çok bunaldım keşke bu kadar zor olmasa…