Kızlar 4 aydir sütümü sagarak veriyorum doğdu doğalı sevmedi bebeğim sekiz aylık medela göğüs pompası ile sagiyorum ne kadar makina güzel olursa olsun bebek gibi çekmiyor kalıyor hep keşke diyorum bı bebek olsa da emzirsem hem o emmis olur hem ben rahatla mis olurum sütüm de boll boll gunde 1 litreden fazla geliyor aklımda hep birine süt anne olma fikri böyle olanlariniz varmı