Umay3840 Acaba doymuyor mu çişli bez sayısı kilo alımı da normal ama hep memede sütümü de sıkıyom elimle geliyor fazlasını da kusuyor i…
kutubebegimmm Umay3840 neredeyse ilk 1,5 ay öyle oluyor zamanla düzeliyor 2-3 aylık olunca çok daha rahat ediyorsun bu konuda biraz sabretmek lazım çok yıpratıcı ama 🌸🙏
rmeysakutlu Tadını çıkarın gerçekten ihtiyacı olmasa kalmaz göğsünde biraz hareketlenmeye başlasın sarılmak için fırsat kolluyosun sonra 😅🥰
Miskokulu2 Aynı biz 😟yıldım artık yemek temizlik unuttum artık. Çişleride çok iyi emzikte almıyor napacağımı bilmiyorum. Biraz rahatlamak istiyorum 😑
Umay3840 Miskokulu2 aynenn canm emzk alsa rahat edcz ama yk imkansız agzna süremyn annem olmasa bende yemek yıyemcm saolasn önüme getryo
Zeynebakman Bizde öyleyiz. Kafayı yiyeceğim tüm gün memede. Memeyi bırakıp yatağına yatırınca hemen uyanıyor. Yok mu bunun bi çaresi?
Nespressso Zeynebakman emsin tam uykuya dalar gibi olduğunda memeden çekin yatağına koyup yatağında uyutun bunu devamlı yapın alısır