Rabiamhmt doğum yaptıktan sonra hastaneden çıkmadan hemşireler bize 1 aylıkken kalça çekilmesi gerektiğini söylemişti bizde 1 ay dolunca direk kalça çekimi için radyoloji bölümüne gösterdik orda baktılar ultrasonda özel olmasına rağmen randevu felan almadık