aliMommy evet e devletten şikayette bulunabilirsiniz dilekçe yazıyorsunuz firma hakkında bildiğiniz kadar istenen bilgileri yazıyorsunuz görsel varsa ekliyorsunuz firmanın satış sozlesmesini falanda bende bu şekilde başvurmuştum basvurduktan 3 ay sonra aramislardi kredi kartıyla ödeme yaptığım için ekstresini istemislerdi sizde kredi kartıyla ödeme yaptıysanız dilekçeye ekleyebilirsiniz ama her türlü zaman geçince sizi arıyorlar 3 ay sonrada parayi hesabima yatirmislardi yani 6 aylık bi süreç oluyor