Birbebekkkbircicek benim oğlumda 3 ay 20 günlük doğduğu günden beri maksimum 14 dakika emmistir 5 dakika 7 dakika bazen 4 dakika emdiği bile oluyor çok endiselenmistim ben de ilk oğlum böyle değildi 20 dakika emerdi en az ama kilo alımı fazla iyi çıktı ilk ay hala iyi çıkıyor bir sıkıntı yok çok şükür kakası çişi hepsi normal durumda ama benim oğlum emerken çok hırslı emiyor sanki hiç meme vermemişim günlerdir gibi bir anda bitiriyor memeyi arada tıkanıyor hatta boğazına kaçırıyor o yüzden doyuyor sanırım çabuk çektiği için sizin de bez sayınız ve kilo aliminiz iyi ise sizin bebek de hızlı cekiyordur endişe etmeyin