Aselsedanur 2 haftalık bebeğim ve bu aralar çok gaz sancısı çekiyor. Geceleri uyuyamıyor. Kullandığınız, önereceğiniz bir damla var mı.?
Musam Aselsedanur biogaia bağırsak düzenleyici damla ve aguline şurup kullanıyorum gaz sorunumuz bitti biogaia günde bir defa akşam 5 damla aguline şurup da günde 3 defa kilosuna göre veriyorum çok memnunum
Kedidirokedi Aselsedanur sabah 5 damla sap simplex öğlen 5 damla biogaia akşam 5 damla sap simplex doktorum bu şekilde önerdi biraz faydası oldu ama tamamen geçmiyor malesef benim bebeğimde aşırı gazlı
Busra4040 Aselsedanur Biogaia ve nurse harveys damla olanı değil şurup olanini kullanın rahatlatyor birde emziriyorsanız papatya çayı için oda rahatlatyor
Mugerrr Musam aguline doktor mu yazdı size. Bizimdr gaz sıkıntımız var metsil ve biogaia kullanıyoruz da metsilin bir faydası yok onun yerine başka bir damla kullanmak istiyorum
Musam Mugerrr doktor dedi alın diye reçete ile alınmıyor zaten ilac degil ki katkı maddesi yok kullanabilirsiniz afedersiniz ama metsil beş kuruş etmez
Mugerrr Musam normalde götürdüğüm hastanedeki doktorlarda metsili önermedi sadece biogaia kullan diyorlar. Biogaia nında tek başına bir etkisi yok bende mecbur metsil kullanıyordum artık etki etmediğini görünce araştırmaya başladım. Bebeğim çok acı çekiyor ıkınarak.
Aselsedanur Mugerrr aynen acı çekmesi insanı gerçekten derinden etkiliyor. Fit alive diye bir damla aldım ben şimdi. 2 gün oluyor kullanalı. Bakalım olmazsa nurse Harveys diye bir damla var onu deneyeceğim..
Aselsedanur Musam şurup vermek sakıncalı olmaz mı.? Hani Yenidoğan bebeklerde sadece anne sütü diyorlar ya o yüzden.