Arkadaşlar biz aslında progamin as kullanıyoruz. Mamamız bittiğinde eski mamayı açıp bir defa kullanmak zorunda kaldım. Şimdi elimde kaldı. İhtiyacı olana kargo ödemeli başka ücret talep etmeden göndericem. Burdan yazın lütfen. Birine bi faydam olsun.