Hanımlar oğlum 21 aylık olacak bi 3 4 ay daha sonra bırakmaktı niyetim ama sağlık problemlerimden dolayı mecbur bıraktırmak zorundayım. Sizler nasıl bıraktınız emzirmeyi, nasıl bir yol izlediniz?
Oğlum acayip meme bağımlısı gece sürekli emmek için uyanıyor gece nasıl yapacağım nasıl bir yol izleyeceğim bana biraz bilgi verebilir misiniz lütfen 🤦♀🥰