Çıldırmak üZereyim oğlum 28 aylık bezi bırakalı 5 ay kadar oluyo devamlı çişi kakası geldiğini söylerdi
son 2 haftadır her ikisinide altına yapıyo
ilk başlarda kızmadım anlattım hep tamam dedi
ama artık iş çığrından çıktı ne yapmam lazım bi önerisi olan varsa lütfen yazsın 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😭