Ya sabah başladı sol memem felaket ağrıyor böyle içi yanıyor etrafına iğneler batıyor gibi sadece sol olması acaba kalp mi diyede korkutuyor ama memem yani anlarım kalp olsa heralde neden öyle oluyor emziriyorum acaba ondan kaynaklı mı neler yaparım acımı hafifletmek için yaşayan var mı