2 hafta önce deldirdim, kızım 32 aylık, ilk kulakta sıkıntı yoktu sprey sıkıp hemen deliyor, 2. Kulağa geçtiğimizde az kalsın deldirmeden gidecektik o kadar ağladı 🙈🙈 o gece ağladı huzursuzlandı çok uyandı, yara vs olmadı fucidin, teramisin kullanabilirsin dediler 2 kere sürdüm sadece, Henüz eczanede takılan küpeleri çıkarmadım ben, 1 hafta sonra çıkarabilirsiniz demişlerdi bu şekilde ✌️