elifkarayel Gaz giderici olarak ne kullanıyosunuz? Sab Simplex kullanıyoruz ama sanki daha çok gaz yaptı gibi geldi
Cicek_Gokce46 elifkarayel maflor kullandık biz çok iyi gelmişti birde biogia diyorlar oda çok iyi ymiş
Sefes elifkarayel tabiki biogaia biz cok faydasını görüyoruz ama tabi bebekten bebegede fark olur canm… Denemek lazım
Melin16 elifkarayel Ben 6gündür biagia ve metsil kullanıyorum sanki fayda etmiyor gibi yçyada yeni oldugu için mi bilmiyorum. Bikaç gün daha denicem olmazsa baska bişey isticem doktordan. İlaçlar değişiyor bebekten bebege sanırım.
Samsunluanne55 Nurse harbeys colex gaz ilacı sabah akşam veriyorum mafloorda öğlende veriyorum kolik bebek benim ki çok şükür azaldı kendi kendine çıkarıyor. Gazdan dolayı uyumuyordu. 3 aylık bebeğim
Samsunluanne55 Samsunluanne55 mafloor bagırsak çalıştırıcı tam gaz ilacı değil ikisi birlikte en etkili oluyor
Linameryem Melin16 bence hic ilac vermeyin cunku gidermiyo gazini en iyisi sabretmek dus ilik aldirin hergun humananin rezene kimyon cayini icin gaz masaji yapin karnina
Melin16 Linameryem ben hergün iki bardak rezene çayı içiyorum aktardan aldım süt için. ama benım bile gazım var etki etmıyor oda ya cocuga da etmiyor anlamadım onada 1 çay kasıgı da verıyorum. Masajı da yapıyorum videoları izleyip ama çok ağlıyor yaparken