Biliyorum test yap diceksiniz yarın sabah ilk işim test almak olucak fakat sorum şu 1 hafta geciktim zaten her ay geciken biriyim buna alıştım ilk oğluma hamileliğimide 6 haftalıkken öğrenmiştim. Neyse bugünde kahverengi pembe karışımı bir akıntı geldi regl oldum diye sevindim fakat gelen birşey yok sizce regl belirtisimi yoksa hamilelik mi 🤯