Kızlar Bebeğim bir haftalık artık sütüm gelmeye başladı,hastanede bebeğinizi uyandırıp iki saatte bir emzirin dediler ama benimki 10 dk uyuyor hemen uyanıp emmek istiyor bu normal mi böyle kısa aralıklarla sürekli emzirmemin bir zararı olurmu ? Siz hangi aralıklarla emziriyorsunuz lütfen yardımcı olurmusunuz