Nuknuk bizim de maalesef sıcaklar dan aynı durumdayız . evde ben sadece kolsuz zibin giydiriyoruz gece de aynı ama yine de terlemesi oluyor. Dr umuz günde 2-3 defa duş aldirmamizi ve her yıkamadan sonra doğal gül suyuyla vücudunu silmememizi ve hindistan cevizi yağı ile de yaglamamizi söyledi gül suyunu henüz alamadik yıkama ve yağlama gergin oluyor ama yine oluyor maalesef. ama bu hava da maalesef isilik olması normal havalar çok sıcak benim bile boynumun altı sıcaktan kızardı kabardı 🙁