nisaninannesii Kızlar merhaba dogum yapalı 2 ay 10 gün oldu sezeryan dogum yaptım bundan 2 hafta önce çok az süren bir şekilde adet oldum ve 3 gündür adet sancısı çekiyorum ama olmadım benim gibi olan veya yaşayan oldumu🤦♀️