Sevdacicegi Metehan123 Ben de öyleyim inanki hiç enerjim kalmıyor ki kitap okuyabileyim. Bebeğimi uyutunca kendime vakit ayırayım diyorum onda da ev işi yemek anca yetiştiriyorum. Sanırım bazı şeylerden feragat etmemiz gerekecek gerekirse temizlik kalacak 😬