Yavuzseliminannesi23 12 ay 17 günlükler, ikizler ❤️❤️ iki oğlum var ☺️ eğer tek bebek olsaydı aralarında 3-4 yaş olmasını tercih ederdim en az ama şimdi ikiz bebekten sonra en az 10 sene düşünmüyorum, o vakitte de Allah kerim..
Sizin için ise hayırlı olsun, sağlıkla alın kucağınıza ama bence erken elbette ☺️❤️