Bebeğim 3 aylık oldu. Huyu, suyu değişmeye başladı. Sürekli ağlıyor, kucak, emmek istiyor. Emerken ağlıyor, kendini geriye itiyor, uykusu geldiğinde ağlıyor. Uykusunun içinde ağlıyor. Atak mıdır, atar mıdır anlamadım ? Tek bildiğim artık kollarım dayanmıyor, taşımakta güçlük çekiyorum. 😞 karnı tok, duşunu aldırdım, masaj yaptım, gazını çıkardım yine mutsuz yine mutsuz ☹️