Lay Merhaba 5.5 aylık bebeğim var. Bu ay 2. Kez regl oldum ve 2 gündür sütümün azaldığını hissediyorum. Bebeğim doymuyor buzluktaki sütlerden takviye yapıyoruz regl ile bir ilgisi olabilir mi geçici bir şey midir yaşayan var mı ?
Hazal8 Lay bende adet olunca sütüm azalıyor ve bitince tekrar çoğalıyor normal bence bi kaç kişiden daha duymuştum
Asl90 Lay normal diye biliyorum sütün azalması ve tadının değişmesi bendede oluyor ara ara normale dönüyor sonra
minnosum25 Lay Geçici birşey korkmayn adet dönemi azalma oluyor sonra normale dönüyor bu zamandayken süt artırıcı şeylerle takviye yapn sonra normale dönecektir
incila Ben🤚🏻 Hatta adetimden bir iki gün önce azalıyo hormonlardan sanırım dört beşinci günde normale dönüyo. Bi defasında kesiliyo sandım o kadar azalmıştı.