anayimbenn Meleklp normal kabızlık seziyorsanız mamasının içine 1 çay kaşığı zeytinyağ koyabilirsiniz ben koydum zararlı bir şey değil
changeyourlife Meleklp evet normal poposuna zeytinyağ sürebilirsiniz çok sancılanırsa bebeğim ben öyle yapıyorum karnına masajda iyi gelecektir