senamiray İki gündür grip oldum boğazım da tahriş olmuş gibi burnum akıyor başka bişeyim yok covid miyim tecrübeliler yazar mısınız
Babykitteniscomin senamiray bizde öyle olduk ya hatta biraz önce post açtım salgın mı var diye. Çevremden de çok duydum herkes hasta. Covid olduğunu sanmıyorum dışarı çıkmıyoruz hiç
elifineylulu senamiray Yeni çıkan delta varyantı aynı grip belirtileri gösteriyor diyorlar canım inşallah öyle birşey değildir
senamiray Babykitteniscomin bende sanmıyorum ama korktum ya salgın sanırım bebeğime bulaşacak diye korkuyorum soğuk algınlığı gibi maskeyle duruyorum
Ikrazumra19 Babykitteniscomin covid sekilmi degistirdi duye dusunuyorum bende unku bu ara herkeste bogazda giciklanma ve burun akintisi var
Belgiansareweird senamiray Bende ayni durumdayin. 2 hafta omce adimida oldum ve covid degil, bugun test yaptim negatif