Prensesannesi38 Delirdim o kadar şey yaptım birinide yemedi var mı bizim gibi bu aralar iştahsızlığı olann
Nesizade Prensesannesi38 doğru düzgün bişey yemez benimki de ne kahvaltı ne çorba bazen yiyor bazen ağzını hiçbişeye açmıyor yemeyen cocuk çok zor yaaa