Merhaba,
bebeğim 4 ay 13 günlük. doğduğundan beri emmiyor, bu konuda çok uğraş verdim denemedigim yöntem kalmadı, tüm alternatif beslenme yöntemlerini denedim.
kasik-kasik biberon-siringa-eds
emziremedim. tekrar baslasam donermi acaba?
bu arada bebeğimi mama ile besliyorum,sütüm az.