Cemre_61 merhaba öncelikle kolaylıklar diliyorum 🙌🏻 Benim yaşadığımda da bebeğim, 3sonu 4.ay başı olmak üzere 1-1,5 ay çok huzursuz hep meme isteyen, kucak isteyen hatta kucak dışında hemen uyanan bir haldeydi. Hiçbir iş yapamaz olurdum ve bundan dolayı aşırı sıkılır, bunalırdım. 5-6. Aylarda ufaktan etrafı daha çok keşfetme biraz daha destekli oturma pozisyonunda oyuncaklarla ilgilenir hale gelince biraz kucaktan uzaklaştı. Şu an 7,5 aylık ve baya her işini yapabilir hale geldim. Bence bu bir süreç ve geçici benim tecrübe ettiğim buydu. Biraz sabır gerekiyor tabii o an ben de çok üzgün ve bunalımdaydım ancak şimdi ufaktan bebeğim bağımsızlığını ilan ediyor ve oldukça rahat zaman geçiriyoruz. Umarım sizinki de bir süreçtir ve hızlıca geçer 🙏🏻