6 aylık bebeğim için oto koltuğu bakıyorum, yatma oranı iyi olması lazım kullanıp memnun olan var mı acaba, britax römer denedim çok az yatıyor, uyuyunca başı öne düşüyor bebeğimin, ayrıca dönmesi gerekli mi kullanıp memnun olduğunuz marka modelleri paylaşır mısınız 🙏