Bebeğim 9 aylık aşırı aşırı derece bir iştahsızlık var hiçbir şey yemiyor beni emmek istiyor bende de süt yeterince yok kilo alımı olmamış hatta aksine bu ay 500 gram vermiş Manisa da bildiğiniz özel doktor var mı işini iyi yapabilen şehir hastanesindeki hiçbir doktor ilgilenmedi. Çok çaresizim 😢