Reyna ben olsam muhtemelen o anda yedirmezdim. Anlatırdım burada yemek yiyebilirsin , yemezsen aç kalabilirsin diye. Acıkınca mecbur yiyecek diye düşünürdüm. Kızım 14 aylık yaşamadım öyle bişey. Kalkmaya bazen çalışıyor ama net bir şekilde kalkmaması gerektiğini ve yere düşebileceğni söylüyorum. Gözlerinin içine bakıyorum kararlı olduğumu anlasın diye.