Kızlar 3 buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım. Kırkım çıktıktan sonra hemen adet gördüm ve eşim korunuyordu (prezervatif). Daha da adet görmedim ve herhalde adet düzeni tam oturmadı diye düşündüm. Son 3-4 gündür aşırı bi uyku halim vardı içime kurt düştü, eşime bana test al dedim ve dün gece çift çizgi çıktı 😭 Oğluma bakıyorum daha çok küçük ve onunla ilgilenmeme ihtiyacı var, şu an bile öyle uykum var ki doğru düzgün ilgilenemiyorum onunla. Bir yandan karnıma dokunuyorum o benim canım diyorum bi yandan Allah’ım iki küçük bebekle nasıl yapıcam diyorum. Eşim full çalışıyor ve ailelerden uzaktayız yani bebeğime tek başıma bakıyorum ikincisiyle nasıl başa çıkıcam. Üstesinden gelemem 😭 yarın doktora gidicez bakalım kaç haftalıkmış