Kzlar ne olduysa anlamadm hamıleykrn gebelk şekeri vardi ama doğumdan snra gittm doktora geçti dediler yüklemr falan yapılmsti temiz cıkmısti neyse geçen hafta 2-3 dür gözlerm bulanık görmeyr başladı birden ve git gide bulanık görmeler artti evde oğlumu n bile yüzünü seçemez oldum netten araştrdm şeker hastalıği olablr falan ölçtüm evde 390 geldi acile gittk düşürdük serumla ertesi gün göz doktorna gttm bu arada bu yasıma kadr hıc hozle ılgılı problemım yoktu doktorda şekerdendir dedi şeker icin açlık tokluk falan verdm dahiliyide ve bugun doktor aradi açlık 167 tokluk 300 küsürlerde gelms insülin başlicaz dedi levemir her akşam ölçüm yap bana at dedi her gün.. lütfen bu hastalığı olanlar bana bilgi vereblr mi neler yapmam lazım ömür boyu mu inülin kullanacağim lütfen bilgi verir msnz