Elem27 Arkadaşlar sezeryan oldum 27 gün önce yürürken ağrılarım oluyor ve bir köşede kızarıklık var krem kullanyrm bnm Gibi olan var
SemaK Elem27 zamanla geçiyor benim 4 ay oldu hala dikişlerim kızarık. Çok zorlama ağrılarının olmaması için ağır şeyler kaldırma
Sedakyhn Elem27 4 buçuk ay oldu hala dikiş yerlerim kızarık, çok ağır kaldırma zorlama da kendini iş yaparken