3 aylık yaptırdım ilk gün hep uyudu ağlamadı. 2 3 gün çook çook ağladı 🤯 4. Gün normale dönmeye başlamıştı.
Doktor bize krem yazmadı ama ben anestol aldırmıstım. Pipisine sünnetten hemen sonra karton bardağın altını kesip kapattım kakası değmediği için temizlemem kolay oldu kucağıma da daha güvenli alabildim. İlk 3 günü zorluydu yani.. Geçmiş olsun🌼