_ADA_ Deniz3402 doktorumuz birlikte verebileceğimizi söyledi, Takip edin sıkıntı olmazsa ayrı vermeye gerek yok demişti. Onun için hiç ayırmadım.
Esila001 Deniz3402 canim 11 aylikti galiba tavada karışık verdim çok.sukur bise olmadı ama benim bebeğim alerji sorunu hiç olmamisdi
Flamingom Deniz3402 9 10 aylık vermeye başlattı sanırım. Alerjik bünye veya geçmişimiz olmadığı için tanıştı ve alerji olmadı.
Ogulcan _ADA_ bebeğin beyazında yabancı bir protein olduğu için 1 yaşından önce doktorlarda uzmanlarda hiç bir şekilde önermiyor daha yeni başladıysanız bence devam etmeyin
_ADA_ Ogulcan doktorum da uzman doktor. kızım yaşını geçti. 6 ayda vermeye başladım. Doktoruma çok güveniyorum. Oğlum doğduğundan beri götürüyorum. Şimdi kızımda onda takipli. Beş senedir her görüşü, her yönlendirmesi bizim için çok kıymetli🌸
Ogulcan _ADA_ tabiki her doktor kıymetlidir de ben sadece kendi doktorumun değil hangi kaynaktan araştırırsanız 1 yaş öncesi verilemez yazar ondan dolayı söyledim
elifineylulu Deniz3402 alerjik bir bebek olduğu için ek gıda döneminde pişirirken hiç ayirmadım haşlamayı da 8.ayindan sonra vermeye başlamıştım
lalbg Deniz3402 kızım 9 aylık bu hafta doktora götürdüm artık verebilirsin dedi. Bende omlet falan yapıyorum kahvaltısında.
Portakal Deniz3402 normalde 1 yaştan önce önerilmiyodu ama yeni yapılan araştırmalar 9 aylıkken başlayabileceğiniz yönünde