Hiç uzatmadan konuya gireceğim kızım 18 aylık, ek gıdaya ilk başladığımız zaman o kadar iştahlı bir çocuktu ki ne yapsam silip süpürürdü
- Ayında iştah gitti yine yiyordu ama 1-2 lokma şimdilerde ise ağzına asla bir şey sürmüyor kalkıyor gidiyor yedirmek için takla bile atıyoruz yok, doktora gittik tahlil bile yaptılar hiç bir şeyi yok yemek yemedikçe de 10 dakikada bir nerde olursak olalım “memeee” diye çıldırıyor artık ciddi anlamda bunaldım bu durumdan ve psikolojim bozulmaya başladı oturamıyorum bile yerimde evde iş bile yapamıyorum doktor bıraktır madem öyle görevini yerine getirip 18 ay emzirmişsin dedi pedagog tanıdığımla da konuştum zamana yay diyor ama imkansız bende dahil herkes konuşuyor kızımla ama nafile güzel güzel anlatıyoruz yemekler yapıyoruz yok eski yöntemlere başvurdum acı biber sürdüm, salça sürdüm, limon sürdüm, bant taktım bana mısın demedi hepsinde deli gibi ağladı limon bi etki eder gibi oldu sonra tadına mı alıştı ne olduysa öyle emmeye başladı çıldırmama ramak kaldı tecrübeli anneler ne yapayım allah aşkına bi yardım ya emiyor kalkıyorum oturuyorum yine geliyor bağıra bağıra ağlıcam şimdi