ipekayann Merhabalar 🌺 Sleepy natural külot bez kullanıyoruz. Extra külot bez deneyen var mı acaba hangis daha iyi?
Aselduhakorkmaz ipekayann 18 aylik kizim biz yaz basindan beri sleepy extra kullaniyoruz memnunum bi sikinti yaşamadim
Epifenomen-gkc ipekayann normal cırtlı kullandım beğendim külot alacğsım elimdeki bittiğinxe ben memnunum
ipekayann Aselduhakorkmaz peki natural ile beden farkı var demişler yorumlarda doğru mu acaba siz natural kullanmış mıydınız?
Aselduhakorkmaz ipekayann extra bi tik daha buyuk ama ben kulod bezde bi beden buyuk kullandim sikmasin diye