Sevgili anneler 38 haftalık doğum yaptım ve bebeğim 3 ay 13 günlük. Fakat kafasını hala tutamıyor. Doktorumuz 4 aya kadar vakti var dedi. Bu sebepten bol bol karın üstü yatırıp karşısına geçip zeka kartı olsun, oyuncakları olsun yukarı doğru kaldırıyorum. Lakin kafasını gömüyor ve sinirlenip ağlıyor, kafasını bir türlü kaldırmıyor. Bebeği böyle olup kafasını geç tutan var mı? Bebekleriniz kafalarını ne zaman tutmaya başladı?