Karanbuse11 EST bende aynıyım uykusuzlukla beraber oğlumun uyumaması arasında gidip geliyorum malesef
karenina Geçecek/geçti diyebilecek kimse yok mu Allah rızası için yaa biz de 4 ay 20 günlük olduk yıldım artık uykusuzluktan yarım saati geçmiyor uykuları gece saat başı uyanıyor sabat 4.30 kesin kalkış yaptı bugün ayakta duramıyorum
D-G-Damla55 Teemo07 canım bende hamak beşik alacağım çarşaf da sallayınca duruyor sadece. Sen memnun musun hangi marka
Teemo07 D-G-Damla55 ben henüz almadım. Çarşafa devam. Şuan kendi evimde değilim. O yüzden biraz daha bekleyeceğim ama ebebekte ki güzel görünüyor. Bak istersen
EST D-G-Damla55 hamak beşikten sonrada normal beşiğe geçirmem çoook zor oldu canım bizde alışınca çok zor olmuştu
kendicocugunungelisimcisi Gizemozcan 2. Ay atağındayız sanırım ama burda okuduklarımdan 4. Ay atağını gördükçe daha da geriliyorum bu ay zorsa kim bilir 4 nasıldır diye 🤦🏻♀️😫