Cevizlikekim bizim de 4 yas vardı şükür kardeşine zarar vermedi hiç vurma vs. Biz eve gelirken hasdaneden kızıma hediye aldık beğeneceği birşey bunu sana kardeşin hediye getirdi dedik altını deisdirirken hep yardim isdedim 4 yaşındaydı ozaman öyle böyle atlattık ama babasıyla bana çok nazi oldu kok sokturdu kıskandı ama kardeşine zarar vererek değil bize eziyet ederek 🤣hele şimdi gör küçük 2 büyük 6 yaşında küçük ablasına acar dövvuyo tokat cimcik ısırma herşey var oyuncaklarına eşyalarına konuyo aliyo elinden ama kardeşine hala kiyamaz Kizdimmi ö senin ablan hayır die anne kızma o.bebek daha der hayırlı olsun bu arada 🧿❤