Simay0123 Merhaba burası çok güzel bir yer bir o kadar da kötü insanlarin fikir paylaşması güzel birşey ama yaşadığı tecrübe ile doğru şeyler paylaşması daha da güzel benim kızım ilk 20 gün kakasını günde 3 4 defa yaptı 20. Günden sonra ilk beş gün yapmadi sonra zeytinyağı verelim dedik yok masaj yok uyaralım yok ne denediysek yapması fitillller lavman aklına ne gelirse gezdirmedigimiz doktor kalmadı tabi anlattiklarim bizim müdahele etmememiz nelere sebep oldu çocuk cerrahisi Gastroenteroloji bölümü sarılık tan mi dediler kan değerleri mi dedidsl o küçücük yavruma yapmadıkları tahlil kalmadi bide yapmıyor diye çocuğa bu dünya şeyi yükledik gerek ağızdan gerek alttan 6 aylık olana kadar sürdü tabi iki hafta da bir doktordayiz bu böyle 6 ay sürdü dedim gitmicem Rabbim e bıraktım sıkıntıyı stres i çocuğa müdahele etmeyi kendi kendine yaptı yaşayan biri olarak sakin ol çok aşırı rahatsız olmuyor sa uykuya emmeye meyili yoksa hiç dert etme Bir şey de yapma gazdann da yapamaz çocuk. şükür yavrum 9 aylık 3 aydır bazen günde iki defa bazen ise bir defa yapıyor hani yanlış anlama süt alerjisi felsn vs olur onun içinde korkma çünkü oda ek gıdaya geçince geçiyor bide hiç bir şey için dert etmeyini Elhamdülillah sıkıntiyla birlikte derman da olunuyor çok uzun oldu ama hakkını helal et inşallah Yavrucuk ta yapar annesini üzmez .Çok zor günler gibi geliyor ama geçiyor inan sen kendine stres yapma yeter