Selam hanımlar kızıma 35 günlükken kalça ultrasonu çekilmişti sağ bacağındaki açı az çıktığı için kontrol önerilmişti şuan 3 ay 6 günlük bugün tekrar ultrason çekildi doktor kalçası çıkık değil ama sağ bacağındaki açı olması gerekenden biraz düşük diyerek ortapediye yönlendirdi. Bandaj felan takılabilir gelişimi desteklenir dedi. Basına böyle bir sey gelen var mı sizde süreç nasıl ilerledi