Misipisi35 Hanımlar 9 gunluk bebeğim var. Doktora goturdugumde d vitamini vermedi ama saglik ocağındaki hemşire monovit d vitamini verdi. Doktorun no.su da yok soramıyorum. Vereyim mi d vitaminini. Dr vermediği için de tereddüt ettim
Yagmuurr Misipisi35 evet bebeğiniz d vitamini kullanmalı önemli ama monovit değil içeriği temiz değil çünkü ocean kullanabilirsiniz
Aselllllina Misipisi35 15. Günde başlanıyor d vitaminine ayrıca monovit içeriği temiz değil ocean kullanın derim
Teemo07 Misipisi35 sağlık ocakları monovit veriyor ama kabız yapıyor. Ve içinde paraben var. Ben doktorumuza söylediğimde tavsiye etmiyoruz o d3 ü dedi. Ocean iyi onu biliyorum ama biz de nutrigen kullanıyoruz.
Teemo07 Manolyaa devlet ücretsiz veriyor ya. O sebeple. Diğer ilaçları sağlık sigortası karşılamıyor. Devlet aşıları ve özel aşılar da olduğu gibi..
Misipisi35 Şoklardayım hanımlar. Pat diye çıkarıp verdi ya kullansaydim ne olacaktı. Kucuck bebek bu ya. Iyiki de kullanmamisim
asgg_smy14 Misipisi35 benim bebegim 4 aylık hastanedeki doktorum da monovit verdi doğumdan beri onu kullanıyorum herhangi bi zararını görmedik şuana kadar. Ocean ilk defa duyuyorum bende.
Manolyaa Misipisi35 ya 3.cocugum 7 ve 3 yaşında kızlarım yani herhangi sorunla karşılaşmadım kulandım ikisine de